Tuesday, 17 August 2010

~ Letihnyer ~

Seharian bekerja terasa plak penatnye bila dah ptg nie... hr nie byk betul perkara yg menguji tahap kesabaran ku.. mana taknye ade je benda yg nak di soalnya ingat aku nie robot ke yg bleh tau sume benda .. sakit kepala jgn ckp la mau nak pecah otak nie dibuatnye.. pie nak buat cam ne aku nie kan mcm superwomen jgk la (perasan..). Bila dah time nak blk tu rasa xsabar jer.. lau bleh skrg aku nak balik dah... ok la dah xtau nak ngomel ape benda so aku simpan citer tuk esok la plak... SELAMAT BERBUKA PUASA SEMUA.... tatatititutu........

No comments:

Post a Comment