Thursday, 19 August 2010

~ Pulang ~

Ok... waktu keje pun dah nak hampir tamat.. so fikiran pun dah melayang memikirkan aper nak masak time buka pose petang nie.... alhamdulillah la cuaca pun ok skit so bleh la nak cr2 aper yg patut kat bazar tu...pi jgn membazir ye...... ok la selamat pulang ke rumah......tatatititutu....

~ Morning ~

Salam selamat pagi semua... hari nie walaupun cuaca sejuk dan dingin tapi biarlah ianya cuaca diluar jer.. sedar xsedar dah masuk 09 ramadhan kita berpuasa... mudah-mudahan allah menerima ibadah puasa kita. Jadikanlah hr ini lbh baik dr semalam , jadikan semalam itu sebagai satu pengajaran dan pengalaman.ok la kengkawan selamat menjalankan tugas dengan penuh dedikasi untuk hr ini dan selamanya.. ingatlah tanggungjawab itu amanah......tatatititutu...

Wednesday, 18 August 2010

~ Bestnye...~

Hari nie happy sgt .... lau jalan.. duk sorang2 pun boleh senyum2.. aik parah nie.. pi yg penting happy je nak wat aper pun ok jer...penat keje pun xrase sgt alhamdulillah la bulan pose nie aku sihat.. harap2 biarla samapi habis ramadan.. sekarang nie petang time hujan so jaga diri and hati2la kepada kengkawan yg drive sorang2 tu yer.... ok tatatititutu.....

Tuesday, 17 August 2010

~ Letihnyer ~

Seharian bekerja terasa plak penatnye bila dah ptg nie... hr nie byk betul perkara yg menguji tahap kesabaran ku.. mana taknye ade je benda yg nak di soalnya ingat aku nie robot ke yg bleh tau sume benda .. sakit kepala jgn ckp la mau nak pecah otak nie dibuatnye.. pie nak buat cam ne aku nie kan mcm superwomen jgk la (perasan..). Bila dah time nak blk tu rasa xsabar jer.. lau bleh skrg aku nak balik dah... ok la dah xtau nak ngomel ape benda so aku simpan citer tuk esok la plak... SELAMAT BERBUKA PUASA SEMUA.... tatatititutu........

~ Selamat Pagi ~


Assalamualaikum...

Hari nie dah 7 hr kita menjalani ibadah puasa...

semoga aper yg kita kerjakn akan mendapat keberkatan...

bukan hanya menahan dr lapar dan dahaga tapi segalanya kita perlu jaga...insyaallah...

Saturday, 14 August 2010

~ Kesejukan ~

Ya allah xtahan dah rasanye kat ofis nie sejuk sesangatnye.... aku dah naik kecut dibuatnye.. nak ckp pun teketar2. esok entah mcm ne plak la.. dah la puasa dugaan betul la...

Friday, 13 August 2010

~ Salam Ramadan~


Kepada semua umat islam seluruhnya.. diucapkan selamat menjalani ibadah puasa....
Hadis Rasulullah s.w.t yg diriwayatkan oleh Bukhari bermaksud : " Apabila kamu berpuasa,maka hendalah kamu menjaga pendengaranmu,penglihatanmu & lidahmu turut berpuasa dr segala yang haram. Jauhila dr suka menyakiti jiranmu,hendaklah kamu bertenang & beramal & jangan biarkan hari tidak berpuasa & hari berpuasa adalah sama" SELAMAT BERPUASA RAMADAN AL-MUBARAK.

Thursday, 12 August 2010

~ Kesabaran ku ~

Banyak benda aku buat hri nie.. kekadang tu happy kekadang tu rasa nak marah pun ade.. pi aku nie jenis happy jer blh senyum2 lg lau kene marah pi dalam hati sikit la geram.. memandangkan bulan baik hari baik nie aku kenela tunaikan yang terbaik....